Kizlar 12 günlük yeni anneyim.Ilk 2 gün hic süt gelmedi.Sonra sağ gögsümden gelmeye basladı.Bebegim gögsümü tutmuyor.Devamli sağıyorum.Sol gögsümden günde 1 kere 20 cc zor alıyorum.Bu normal mi ? Sağ gögsüm kadar soldan gelse mama takviye ihtiyacım olmayacak.Cok üzülüyorum.Gelen giden de emiyor mu diye soruyor.Herkes akıl veriyor.Ama neler cekiyorum anlamıyorlar :( Sol gögsümden süt gelmesi icin ne yapabilirim ?