Canannk isimsiz0 evet normal daha biz çok yaşıyoruz hatta daha dün sabah yatak yorgan üst baş kalmadı onu geçtim halımız bile battı silmeme rağmen çıkmıyo 😊
unsuzkek isimsiz0 hahaha normal normal alt açma örtüsünün halt ettiği anlar gece 3 de eşimle nevresim değiştirdiğimiz oldu gazını çıkaramadığı İçin yardımcı oluyorduk bezini açıp bir kere çenemden aşşa yaptı ağzıma girecekti nerdeyse 😂😂
isimsiz0 Alt açma hakk getiree yaa çişinide mubarek sanki füze fırlatiyoruz yukari tavana doğru yapiyo😂😂