Fundaargic canım benım bebeğim de aynı huzursuzlanmuyorsa anne sutu de aldıgı ıcın bekleyebılırsın su an 4bucuk aylık 6 7. Gunde yaparadı senın bebışının ayında huzursuzluk yoksa karnına tam mevsımıykrn kıraz cekırdeklerını ısıt beze sar karnına koy yakmayacak ama sıcak olacak sekılde belkı rahatlatır öyle yaptıgımda yapardı benımki
Bir de lavaboya bacakları tuvalet pozısyonunda tutup suyu acardım ılık suyle yıkarken gazını da yapıyor bıkac gune de kakalıyordu kuzum hala yaparım endıselenme huzursuzluk olursa uyku yasa memeyle gecmeyen o zaman yaparsın fitili