Miniminimini benim emzirdiğim için sütümden geçmişti çocuğuma da normalde bebeklere sürüntü testi yapmak yasakmış ama ben karantinadayken eşim götürünce yapmışlar 2 aylıktı o zaman bebeğim pozitif çıkmış yaklaşık bi 3 gün ful ateş yattı ve ölü gibiydi hiç tepki vermedi bende hastaneye yatırmadım daha riskli diye sonra geçti çok şükür