Gamzosgamzos Kızlar bebeğinde sadece geçmeyen pişik olupta alerji olduğunu öğrenen varmı? 3 ay 10 günlüğüz 15 günlükken başladı ara ara duzeliyor 1 hafta 10 gün sonra yine başlıyor pişik önleyeci olarak desitin sudokrem bepanthol baby uni baby kullandım pişiği çok ilerleyince mecbur trosyd ve hametan kullanıyorum bez olarakta bebeland baby turco molfix denedim yine aynı şimdi sleepy aldım onu deniyecegım bu arada ıslak mendil kullanmıyorum yıkıyorum poposunu sık sık havalandıriyorum bezini çok bekletmiyorum Alerji belirtilerine bakıncada mukuslu kaka yok yani daha dogrusu cok cok nadir kan hiç gormedim ıkınma gaz sorunuda geçti hatta herşey tüketebiliyorum huzursuzluk yok arada burnunda hırıltı oluyor yani oda çok nadir cildinde veya vucudunda dokuntu hiç olmadı yinede alerji olabilirmi acaba 😔 bu arada cok sık kaka yapıyor az az ama sık acaba omu pisiriyor dedigim gibi sık sık kontrol ediyorum bezini uzun tutmuyorum ama
Themamacita Gamzosgamzos benim doktorum kan olmadığı sürece alerji diyemeyiz demişti bebeğim oldukça mukuslu kaka yaptığı zamanlarda oldu hiç alerji demedi tek başına yetersiz bulgu dedi. Bence bebeğinizin sadece cildi hassas. Bu arada benim bebeğimde sık sık ve az az kaka yapıyor gece dışında gündüzleri sık sık bez değiştiririm
rua_da_senhora_das_verdades Gamzosgamzos Altını temizledikten sonra kuruluyor musunuz yoksa bezi takıyor musunuz hemen?
Suzi-12 Gamzosgamzos pişiğe tek çözümüm kızımın altını yıkayarak temizlemede buldum bende ne denediysem olmadı . Şimdi yıkıyorum her bez değişiminde 2 aydır hiç pişik olmadı
Evolit Gamzosgamzos popoyu her temizlediğinde yeşil tüp arko krem sürüp bezi bağlarsan cildi için koruyucu olacaktır. Alerji değildir. Büyük ihtimalle bezden oluyodur. Sleepye geçmen iyi olmuş.
birmine Themamacita merhaba bebeğinizde alerji çıktı mı peki benim bebeğim de arada mukuslu kaka yapıyor da
Gamzosgamzos rua_da_senhora_das_verdades kuruluyorum hatta genelde havalandiriyorum oyle takıyorum bezi
Gamzosgamzos Suzi-12 bende yıkıyorum canım ama duzelmiyor tam duzeliyor 1 hafta sonra yine aynı cildi cok hassas sanırım ilk kızım 2,5 yasinda sadece bir iki kez pişik oldu
Suzi-12 Gamzosgamzos ay bilmiyorum sanırım bınun bi tedaviside yok tıpta hiç ıslak mendil kullanamıyoruz pamukla sildim onuda istemedi şimdilik yıkma ile çözüm buldum benn. Aa birde zeytinyağı sürün oda tahrişini azaltıyor hemen iyileştiriyor
Esrasemra Gamzosgamzos bende A101 deki vazalin olandan sürekli sürüyorum önce kremlerle pişigini azda olsa iyileştir daha sonra sürekli Arko yada beyaz vazalin sür şimdi sürünce o böylesi yağlı olacağı için çiş yapınca temas etmiyor yakmıyor popuyu
Zehra-Beren Gamzosgamzos ben de ayni durumdan muzdaripim maalesef. Ortalama 15 gündür pişik oldu ve ne kullandiysam geçmedi maalesef. Doktorun verdiği pişik kremi de fayda etmedi. Napcam bilmiyorum da
momandad_16 Gamzosgamzos molfix pure soft veya prima deneyin bütçenize göre yıkamanıza rağmen oluyorsa pişik yapan yiyecekleri bi gözden geçirin hem kendi yediklerinizi hem bebeğinizin yediklerini
Haffuse Alerji gibi gelmedi baba da… Evet gecmeyen pisik alerji belirtisi ama, yabinda sizin saydiklarinizin da olmasi lazim… Bariyer kremoeri denediniz mi?…belki onun bir faydasi olur… Ahahahah 3 ay onceki konuymus ya🤣 birmine