Su-L Merhaba güzel annelerim ailecek covite yakalandık ve 3 aylık bebeğimin de testi pozitif çıktı. Daha önce geçiren var mı varsa bu süreci nasıl atlattınız? Çok korkuyorum, bu durumu yaşayan olduysa bilgi verirse çok sevinirim..
Bssra Dün pozitif olduğumu öğrendim kızım var 1 yaşında şuan onda bişey yok şükür ama ben çok hastayım ateşim 39
Umay7 Benimde 4 aylık bebeğim ve bende covit pozitifim şuanlık onda bir şey yok ateşim çıkıyor ılık duş ve parol başka bir şey gelmiyor elimden 😔