AIyakusunannesi merhaba , bence belirti aramak yanlış . Hiç belirti olmadan tutan çok duydum bende göğüs hassasiyeti oluyordu 4 tüp bebek yaptırdım ikisi tuttu ilk tuttuğunda da ikinci tuttuğunda da göğüs hassasiyetinden anladım ama herkesin bedeni farklı tepki verir bence . Hakkımızda hayırlısı olsun umarım rabbim kucağınızı tekrar doldurur . Bu arada ben ilk bebeğimi kaybetmiştim şimdi 1,5 yaşında bir kızım var şükür ama ikinciye cesaretim yok 🤦♀️🥰