Kızlar 6 ay bir haftalık kızım aşıdan sonra doğru düzgün süt içmiyor ek gıda yemiyor . Sütüm taşıyor hep içse de azcık içiyor ben erken ek gıdaya başlamıştım önce günde iki üç defa ek gıda verirdim şimdi bir defa bir yemiyor sütte fazla içmiyor göğsüm hep dolu napcam ben iştahı açılsın diye