Benisahtesevme2 Yildiz3324 ama aktıf oluyor mu bağlanıyor mu acaba dırek çalışıyor tanıyor mu arabayı hıc bılmuırum
midekoruyucu Benisahtesevme2 iyi o zaman ben kızım büyümeden alayım 😂 bi hevesim geçsin , büyüyünce de o kullanır skskskkss 😂😂😂
Zhnce midekoruyucu alma düşünceniz varsa ertelemeyin valla biz 1.5 sene önce 2 bin küsüre aldık Şuan araba 7bin 🙄
midekoruyucu Zhnce üfff amma pahalıymış yaavv 😅 alınacaklar listesinde en başa mı koysam daha da pahalanmadan 😁
Zhnce Benisahtesevme2 o zaman fisiyle geri iade et derim Muhtemelen şarj almıyordur Yenisini iste onu dene bide canim
Benisahtesevme2 Zhnce çok sağol kuzum aslında ışık ya yanıyor kırmızı yanıyordu ılk sımdı yesıle dondu ama hareket yok
Fenty Benisahtesevme2 Şarjda kalırsa çalışmaz, kabloları tamamen arabadan çıkarın. Böyle de çalışmazsa sorun var demek ki.