Merhaba kızlar. Oğlum emerken çok ısırmaya başladı ondan mı başka sebepten mi bilmiyorum sol göğsümün meme ucu daha doğrusu ucun dip kısmı yarık gibi oldu. hani bazen ayak parmaklarimizin eklem yerleri kesik gibi olur ya o şekilde oldu. Evde garmastan pomat var ama açık yara oldugu için bir şey sürmek mi iyi surmemek mi bilemedim. Bir şeyler mi surmeliyim yoksa sadece hava almasini mi saglamaliyim silikon kapak takarak? Gümüş kalkan da var ama yine bilmiyorum hangisi doğru yöntem. Çok canım acıyor ağlayarak emziriyorum içim cekiliyor sanki. Yaşayanlar yardimci olabilir mi?