Pufik Herkese selam bebeğim dün 1.ay aşısını oldu aşıdan sonra bir uyku hali var normalde çok ağlayan bir bebektir çok sakin normal mi bu durum yaşayan var mı ?
Pufik Kprn_1 ya ne kadar sürdü peki bu durum dün 12 den beri öyle endişelendim ister istemez insan çocuğu sakinleşince de endişeleniyormuş demek ki 🤣