Merhaba güzel anneler. Oğlumla doğduğundan beri sürekli emme sıkıntısı yaşıyoruz. Emzirmeye ek Hergün sağdığım sütü günde 1 kez takviye yapardım akşam yatmadan önce 80-90 cc şeklinde. Meme reddiyle mastitle savaşlarla şimdiye kadar çat pat geldik. 1. Ay kontrolünde 1 kilo almıştı. Üstünden 12 gün geçti. Normalde çişli bez sayımız çizgi full şekilde 6-7 olurdu. Dün birden çok azaldı 8 saatte bir yarım çizgi doldu. Sonra birden oda kesildi. 12 saat hiç yapmadı. Hemen doktora gittik oraya gittiğimizde az bişey yapmıştı. Kırmızı renkte üre kristalleri mevcuttu bezde. Kilosuna baktılar 1. Ay kontrolünden sonra 12 günde hiç kilo almamış. Beslenme yetersizliği dediler. Her emzirmeden sonra 30 cc mama ver dediler.. Oğluma hipp combiotic mama aldım. 2 öğünde emzirme sonrası içti sonraki öğünlerde içtikten sonra fışkırarak kustu. İçmemeye başladı. En son 20 cc içirebildim. Hala düzgünce çiş yapmıyor. En son gece 3te yaptı çişini saat 9 oldu hiç yapmadı. Böyle durum yaşayan varmı? Sadece beslenme yetersizliğimidir, başka bi sıkıntı olabilirmi? Doktor tıkanıklık vs yok dedi dün götürdüğümde. Lütfen böyle durum yaşayan varsa yardımcı olsun🙏 Mamayı sevmedi mi değiştirmem mi lazım orayıda anlayamadım.