Mommy35 iki tane önlük aldım boyundan gecirmeli silinebilir olanlardan önü torbalı civilden 30 a almıstım,wee baby püre emziği aldım, myceyn marka da ikili silikon kasık aldım philips avent damlatmayan suluk aldım tabak almadım evde cam tabakla yedirmeye basladım birde cam rende öneriyorlar genelde bi o eksiğim kaldı bence baslangıc icin yeterli bol ıslak mendil birde mama masasının altına sericeğiniz alt acma gibi bisi varsa iyi olur püre sebzeler yapısıyo yoksa direk fayansa 🤣