Merhaba anneler bebeğim 17 aylık
Yaklaşık iki haftadır ishal
2 gün önce doktora gittik kan değerleri düşmüş şekeri düşmüş , takviye aldı düzeldi çıktık , kusma olursa getir yatış yapalım dedi . Şimdi kızım yine ishal , ishali geçiyor gibi oluyor ama yine su gibi hiç bir katılık yok. Bağırsaklar vitamini etmediği için kan değerleri düşüyor. Şimdi yine doktora götüreceğim ama ne yapsam hiç bir şekilde kabız olmuyor öneriniz var mı.
Muz, pirinç , kahve , şeftali , herşeyi denedim yedirdim ama hiç bi şekilde olmuyor