Kızlar dün 39 derece ateşle hastaneye gittik onu öncesinde de hep gittik devamlı kusuyordu yediğini içtiğini bebeğim 8 aylık. Dün gece yine acildeydik serum takıldı sıvı kaybı olmuş cünkü hava verdiler sabah eve geldik yine ateş 37.5 kanı temiz idrar temiz . Doktor evde 2 gün daha ateş düşmezse kusmaya devam ederse antibiyotik kullanın dedi kullansak mı herşeyi temiz cünkü ateşi ve kusuyor şimdi de öksürüğe çevirdi koca koca adamlar gibi öksürüyor 😰