Asivemavi Merhaba arkadaşlar 9. Ayda yapılana aşı kaç gün geç yapılır bizim tam 9 gün geç olacak oda bayram sebebi ve bize verieln tarih geç olmaz değil mi 9 gün
linaninannesiiii Asivemavi merhaba bizde 9 ay 8 günlük iken olduk sorun olmaz zaten bir sorun olacak olsa ebe sizi arar söyler korkmayın
Findikzadem Asivemavi bizim 19 gün sonra yapılmış oldu ikinci ay aşısında geç kalındığı için hep geç yapılıyor muhtemelen 1 yaş aşısını da 3 ay geçince yaparlar yani oda gecikmeli olur