Allah aşkına kızım 1 yaşına girdi gireli çığlık kıyamet durmuyor kendisine asla istemediği bişey yaptırılmıyor kandirilmyor nerede yaramazlık onun peşinde annecim gel bunu yapalım desem çıglik kıyamet koparıyor ortalığı inletiyor. İlla kendi istedigi herşey o an olacak. Zaten doğru düzgün bişey yemez oldu 6 aylıkken bir yumurta kaç dilim kaşar yerdi şimdi hiç yemiyor hiç anca çorba icer mama içer . Çok agrasif bağırıyor opmekk dokunmak istesek eliyle itekliyor . Tırnaklarıyla geliyor kolumu sıktiriyoor canımın acidiginu anlayınca gülüyor inadına daha çok yapıyor. Sürekli oyun gezmek istiyor gibi evde oyuncaklara oynamıyor ama. Böyle nerede zararlı şeyler varsa onlarla oynayacak yada dışarıda gezecek arabayla. Off gercekten büyük problem mi var sizce sebebi ne olabilir kızlar yaa moralim bozuluyor nasıl duzeltecegim