Eylbsr benimde 1 buçuk aylıkken başladı kucakta bi süre emdi sonra onuda bıraktı ben uyuduğu zamanlarda emziriyodum sonra üç dört gün yatarak emmeye başladı sonra oda bitti uyuduğunda hep emzirdim sağıp kaşıkla verdim ay sonu baktık yetersiz kilo almış, açlıktan ağlıyodu sürekli biberon tutmayan kızım o gün mama içti ve uyudu kaldı çok ağlamıştım.. 4 yaşındaki kızımla ilgilenemez olmuştum. Biberon vermeye başladım biraz mama ve sütümü sağarak devam ettik geceleri emmede bi sıkıntı olmuyodu 5 ay 7 günlüğüz aynı şekilde devam ediyoruz. Bunada şükür , her an döner diye dört gözle bekliyorum🤲🏻