midekoruyucu Hanımlar sağlık ocağından aldığım devit-3 neden böyle yarım acaba bilgisi olan var mı ? Yani ya da hep mi böyleydi de ben farketmedim 🤷🏻♀️ Ya da devlet beleş veriyor diye ilacı az mı koyuyor 😂😂😂
Aklimdasin midekoruyucu hiç dikkat etmedim :) hiç kullanmadim da. Saglık ocagı tahlil yaptı 1 yas muane etti. Gayet temiz degerleri bi 3 ay daha kullan dedi. Hiç kullanmadım ki dedim 🤣🤣 kaldı öyle. O zaman kullanma nasıl beslıyorsan oylr devam et dedi😂
midekoruyucu Eysar ben de kullanayım diye aldım elime böyle yarım görünce şaşırdım. Sağlık ocağından mı aldınız siz de ?
Duyulurum midekoruyucu bu kadar hava boşluğu oluyor zaten normal. Açılırken kilit de oluyor su ve ilaç siselerinde olduğu gibi :)
midekoruyucu Duyulurum çok boş geldi gözüme 🙈 bildiğin yarım şişe. Hani kapak kilidi durmasa kullanılmış dicem 😂