8 aylık oğlum var 6 ayımıza kadar saat başı emip yatıyordu beşiğinde 7 ve 8 de beşik falan hikaye oldu çok sık dönmeye başladı geri geri gidiyor çareyi yerde yatmakta buldum derken sürekli sürünerek gidiyor engel tanımıyor hem uykusu hem uykum mahvoluyor gece surunmekten uyumadıgından gündüz uyku die ölüyor bu yerde değilde kendi yatağına alıştırmak istiyorum sallamadan kolik birde oğlum gece gazını çıkaramıyor yoruldum çok