-_-hUysUzvetatlikadin Aklimdasin tekrar başka yerlerde de kendiliğinden çıkıyorsa kesin bir doktora görünmen gerek acilde bir kere yanımda kalan hasta böyleydi doktor muayene ettikten sonra hemen alıp götürdüler ama dedikleri gibi yine anemi ile alakalı birşeydi
Aklimdasin -_-hUysUzvetatlikadin evet diger bacagımda daha cok var ama onlar kadar belirgin değil. İnş gidicem randevu bulursam
Mommqueen Aklimdasin benim teyzemin hep böyle olurdu akciğerlernde nodül cıkmltı bi doktora görünün isterseniz
Aklimdasin Mommqueen evet akcigerimde nödül var benımde. 5 sene önce tesadüfen öğrendim ama zararsız dedi doktorlar
Noname21 Aklimdasin biz anne olarak carpiyoruz ama hatirlamiyoruz ben bacagimi bir yere vurmuşum kemiğim şişmiş düşün. Esim dedi selülit bu hemen gidip film cektirelim 3 ayda geçti kızımın scooter ina vurmuşum aynı yeri birdaha vurunca anladim
aggubebek Aklimdasin bir ara kemiklerim tümden ağrıyordu ama vitaminlerin de eksilmiş onun için imiş onu öğrendim bende, belki sizin de öyledir kötü düşünmeyin ilk anda.
Arzuuk62 Dokunduğunuzda acıyosa bi yere çarpmışsınızdır,eğer acımıyosa kan vermiştim kanda pıhtılaşma çıkmıştı