umutsuzanne_34 canım salgın var felaket. post açacaktım buraya da yazayım. bebeğim 8 aylık. dün sabaha karşı 5te uyandı kucağıma aldım emzirmeye bi baktım alnı yanıyor ateşten. hadi dedim odası ısındı falan ama oda sıcaklığından böyle olmaz. ölçtüm hemen ateşini 37.5′tu. normalde hemen uykuya geçerdi emerken bu sefer ağlamaya başladı yüksek sesle. sabah oldu ateşi daha da çıktı. tabi hemen apar topar doktora gittik. doktorumuz bizde herhangi bir grip vs belirtisi olup olmadığını sordu. bizde herhangi bir şey yok. çevrenizde var mı dedi. geçen hafta benim ağabeyim hastaydı farenjit olmuştu, mide bulantısı vardı. aynı yerde bulundular mı diye sorunca evet ağabeyimin hastalığından önce aynı evde bulunduk diye anlattık. önce kan tahlili istedi crp’sine bakmak için. crp değeri normal çıkarsa pcr yaptıralım dedi. bu ara covid’in çok arttığını, grip gibi olanların, boğazları ağrıyanların çoğunun covid olduğunu söyledi. velhasıl crp normal düzeyde çıktı. 8 aylık bebeğe pcr yaptırdık ve sonuç malesef ki pozitif. anne baba olarak bizde şu an için bir belirti yok. bebek için de sık sık emzir dedi doktorumuz. ateş için de 4 saatte 1 calpol veriyoruz. 38i geçerse ibufen yazdı. bebek huysuz tabi durup durup ağlıyor. ek gıda dönemindeyiz ama iştahı yok, yemiyor. ben de zorlayıp onu soğutmuyorum yemekten. meme istedikçe veriyorum. diyeceğim şu ki nolur herkes dikkat etsin. yaz ayı, turizm sezonu diye devlet olarak her şeyi gevşettik; ama kendi kendimizi korumamız lazım. biz ki dikkat ediyoruz. kalabalık hiç bir yere gitmiyorum,unuttum öyle şeyleri. eşim havalimanında çalışıyor onca kalabalığın içinde o da Allaha emanet. herkes dikkat etsin, tedbiri elden bırakmayın.