NAZAKYOL06 Bebeğim 1 aylık olcak sütüm az geliyor doymuyor artık önerebileceğiniz doyurucu gaz yapmayan mama söyler misiniz ?
lyl0742 NAZAKYOL06 Evolvia benimde sütüm az dı bebeğim doymuyor du ne yaptıysak çoğaltamadık bebeğim 4250 doğdu doktor şekeri düşer bu çocuğun dedi sarılık da olmasından korktuğumuz için mama verdik hiç gaz sorunu yaşamadık şuan 8 aylık 3 ay meme+mama şeklinde ilerledik sonra reddetti memeyi tamamen mamaya döndük tavsiye edebilirim
Tugbaoyku09 NAZAKYOL06 aptamil ve sma optipro bizde çok gaz yaptı bebegim kıvranıyor . Bir ara bebelac gold denemiştim azalmisti gazı. Tekrar beblac gold almayı düşünüyorum ama araştırmadayim. :/
Denizvepasa NAZAKYOL06 hipp organik combiotik. Bir de humana. Sma biz de gaz yaptı. Bulabilirseniz sma comfortta olur fakat bazen stoktan kalkıyor çok gec geliyor
BabyKayra Aptamil conformil gaz yapmayan bebek mamasıdır. Doktorumuzun önerisiyle 4 ay kullandık, şimdi bizim gazlarımız bitti sma ya geçtik
Tugbaoyku09 BabyKayra bebegim çok gazlı. Faydası oldu mu gaza? Tadı nasil bebeğiniz sevdi mi bazı yerlerde tadı acı diye okudum
BabyKayra Tugbaoyku09 Evet gazlıysa bu mamayı kullanabilirsiniz bize iyi geldi. Evet tadı kötü ama benim bebeğim benimsedi