_ipekk18 Kızlar 2 gündür ateşi vardı bugün şükür iyi ve herye ağlıyor 😔 2 gündür doğru düzgün uyumadı ve bugün sürekli uyumak istiyor ağlıyor mız mız. 36 haftalık doğduğu için şuan hesaplayamadm atak haftası mı acaba 8 Ocak 2022 de doğdu
Sudee96 _ipekk18 atak haftası olmasa da hastalandıktan sonra huyları değişip böyle huysuzlaşa biliyorlar ondan olabilir
_mormenekse _ipekk18 damaklarini kontrol ettiniz mi diş çıkartıyor olabilir. Benim kizim bize 3 gün kok sokturmustu
Damla29 _ipekk18 10 ocak doğumluda bizimki. Bizimkide mız mız uykuları sıkıntılı dalmakta zorlanıyor diş patlattı 1 hafta evvel 2. De gelcek gbi ama bizimki uzun süredir aglamaklı dişten dolayıydı sanırım
sb- _ipekk18 aynı gün doğumlular oğlumla 😍😍 bizimki de aynı 6.ay aşılarından sonra ayarları bozuldu gibi katılarak ağlıyor kendi kendine
Aryasya Google atak haftaso hesaplama yazio cikan ilk linkten dogmasi gereken zamani yazip ogrenebilirsiniz
_ipekk18 Aryasya yok biliyorum da tam çıkmıyor sanırım kaçıncı haftada olduğum yazmıyor sadece atak haftasının bitmesine şu kadar kaldı diyor
_mormenekse _ipekk18 o zaman hem gözün aydın hemde kolay gelsin annesi dişler geliyor o alt dişler çok zormuş 2 ay bekledik biz o disleri ama cikacagi o 3 gun cok zordu gercekten 🙏 atak haftasiyla da birleşince mis gibi yeni sürüm güncellemesi oluyor bebeler 🤗
_mormenekse _ipekk18 bitmiyor o rahatlık 1 hafta sürdü sonra ust dişleri gelneye basladi damakları sisti 2 ayda onlari bekledik 😂🤗 yine arada 1 hafta iyiydik simdi 4 dis birden cikartmaya çalışıyoruz artik kac ayda çıkar napariz bilmiyorum 😂👍 bazen diyorum annecim bütün dişlerini çıkar 1 ayda sende kurtul bizde 😂😂
ayseozcil _ipekk18 benim kızım normalde cok uslu uyumlu bi bebekti pazar gece ateşlendik doktora götürdüm ateş düşürücü verdi bişey göremedi pazartesi gece ateşiniz 41 oldu bastanede yattım carsamba sabah cıktık o gündem beri kızım aşırı huysuz asla yemek yemiyor sürekli mız mız beni istiyor. Aynı durum bizdede mevcut