Elevka_96 Oznur23erkan olur niye olmasın kışın vakit bulamamıştım geceden aldırmaya gündüz yaptırıp gidip aşımızı olduk.
Asaf_11 Oznur23erkan aşıdan önce istediğin zaman yaptırabilirsin hatta 2. Ay aşısı hariç aşıdan sonrada yaptırabilirsin doktorumuz öyle söylemişti
Elifbeyzam Oznur23erkan bende iki gün önce yaptırdım gitmeden aldırdım iyi olur bu sıcakta 2-3 gün alamıyacak
Lavinia_1 Bizimde bugün var dün yaptırdım banyosunu dün hemşire dedi. 3 gün banyo yasakmış 2.ay aşısından önceden öyle demişti bu 2.aşıları 4.ay..sağlık ocağındaki hemşireye sorun yinede numarası falan varsa 🙏🏻