Oğlum 9 aylık 2 gündür ateşi 37.5 ile 39.5 arası inip çıkıyor
Dönüşümlü calpol dolven verdik ilk gece, geçmeyince hastaneye götürdük, kan tahlili vs yptırdık uzman dr iburomin türevi bi ilaç verdi sadece 8 saatte 1 bunu kullan dedi kullandık yok düşmüyor ateş.. gece yine acile gittk 39.4 ile.. parol serum yapıldı düştü 37.5lere ama şimdi 3-4 saat geçti yine yükseliyor :( napıcam bilmiyorum yaa.. antibiyotik mi kullanmalı acaba lütfen bilen yazsın