10 ay 12 günlük bebişim gece normalde mama yerdi 3 gündür istemiyor hatta uyanmıyor bile ben kalkıyotum hazırlıyorum naparsam yapayım yemiyo googleden arastırmalarıma göre artık gece beslenmesine gerek yok diyor ama 3 günde ne degiştiki sizlerde durumlar nasıl