Kızlar 21 günlük bebeğim her emdikten sonra kucağıma alır almaz biraz kusuyor beyaz renkli kusuyo bazen peynir kesiği gibi bazen normal beyaz şekilde internette genelde 1 veya 2 saat içinde kusarlar yazıyo emer emmez kusan bebeği olan var mı doktora sordm ama normal dedi yinede merak ettim bebeği emer emmez kusan var mı diye