Berensln öyle olsa bile üzmeyin kendinizi bebekler bizden bile çabuk atlatıyorlar. Bebeklere verilen bir tedavi yok. Ateşi olursa calpol verin burnunu açık tutmaya çalışın, düşüremezseniz yada ilave sıkıntı olursa acile başvurun. Ek gıda alıyorsa ve uygunsa ayına kemik suyuna çorba verebilirsiniz, ihlamur verebilirsiniz. Çok geçmiş olsun