Fadmakts batikonla pansuman yapacaksın günde üç kez canım , birde fitokrem vermişti doktorum gunde iki defa sürüyordum, ıslak kalmamasına özen göster , banyodan sonra hafif fön makinesiyle kurut ,benim 25 günlükken geçmişti , ama nerede olduğu da önemli tabi içerdeki dikişler daha geç geçer