Minikcivcivim Cerazette gecikme yapar mı kızlar? 10gün oldu gecikti cerazette 2.kutumun yarısındayım ayrıca ekstra olarak geri çekilme önlemini alıyoruz. Hamile olduğumu zannetmiyorum ama hapın mı yan etkisi bilmiyorum fikri olan???
tatlisert Minikcivcivim bence hap ile alakalı ben ilk kutuda adet oldum şu an dördüncü kutudayım ve 3 aydır adet olmuyorum
Taftafgiller Minikcivcivim Benim adetim zaten duzensizdi ama hapinda etkisi oldu sanirim bende 3 aydir adet olmuyorum . Korktugumdan test te yapamiyodum gittim test aldim negatif sukur ki . Eczaci bana %99.9 korur bu hapların koruyuculugi yüksek dedi tabi yine Rabbim bilir herseyin iyisini