Burculicee 15 dakika ya uyudum ya uyumadm hemen uyandı biz de 3 buçuktan beri ayaktayız ve hala uyumadı 2 saat sonra yola çıkacaz köye gidecez çanta hazırlayım falan derken 3de yatağa girdim yorgunluktan ölüyordum ki ağlama krizine girdi resmen şu an da da oturdu oynuyor . Ve bayram sonuna kadar dinlenecek vaktim olacağını sanmıyorum. Niye böyle yapıyorlar ki bu bebişler