_ipekk18 6 aylığız ve geceleri özellikle sırt üstü yattığında çok terliyor bir kalktım bütün vucud buz gibi sizce hasta olur mu cereyanda kalmıyor ama önüne gecemedimbu terlemenin bez koyuyorum vs ama yinede olmuyor
Deletedmom_45 _ipekk18 ince giydir canim kisa kollu çıtçıtlı badi ve altında ince pijamasi oluyo oglumun hic terlemiyo normalde cok terleyen bi bebek benimkide
Gunesbirce _ipekk18 oda sıcaklığı 27 üstündeyse, tek kat çıtçıtlı badi, altına bişey giydirme, üzerine ince müslin çarşaf fln ört. Benim bebeğim de çok terliyo böyle uyutuyorum
Familyboy _ipekk18 canım ince giydir üstüne de ince pike çarşaf ne varsa ört benim oğlumda çok terler ben kısa kollu zibin altına ince pijama altı giydiriyorum üstüne ince örtü yetiyor havalar sıcak artık çok terleyincede üstünü mutlaka değişki hemen hastalanmasın vücudu soğuk oluyorsa uzun süreli terli kaliyordur teri üstünde soguyordur ince giydir mutlaka ter sorunu olmasın diyorsan ideal oda ısısı 22 bunun üstündeyse ev isisi fazla ince giymeli demektir bide pozisyonunu emzirmeye alıp yatağına geri koyduğunda yan yatır pozisyon değiştir uzun süre aynı pozisyonda yatınca da terliyorlar sık pozisyon değiş bide
Eflin-Eda _ipekk18 canım muslin yatak tulumları var onlardanda alabilirsin patikli ve patiksiz içine brsey giydirmeden muslin tulumunu giydiriyorum kısa kollu hemde rahat ediyorum benm kızım çok terleyen biri ve gece çok dönüyor üzerinde pike çarşaf bsy kalmıyor oyuzden bu tulumla rahat ettim
_ipekk18 Deletedmom_45 tek zibinla yattığı halde terliyor bende uzun kollu ince pijama takımı giyiyorum teri emiyor diye çünkü bez koyuyorum sırt üstü olunca daha çok terliyo Her halde terliyor odanın camını açtık vs yine terliyo,😔🤷♀️
_ipekk18 Gunesbirce 27 civarı ama kapılar acil balkon tarafı hava geliyor yatak odasının cam kenarında yatıyor açmıyorum cereyan yapmasn diye Zıbınla yatırdin baştan yine terledi muslin örttüm bacaklarına açıyor soğuk oluyor ve bu sefer ince kollu yazlık pijama takımı altım teri emsin diye bugün buz gibiydi teni bez koyduğum halde böyle 😔
rabis0669 2 gündür benim oğlumda o şekilde terliyor zıbın giydiriyom tek onla yatıyo memeye kalktığında bacakları filan soğuk oluyo pijama giydirsem daha çok terliyor normal ter döküyor
Familyboy rabis0669 canım ince pijama giydir üstüne ince bişey ört bacakları üşüyordur soguksa ince pijama yazlık tarzda olanlardan olursa terlemez o kadar tek zıbın usutebilir daha
_ipekk18 rabis0669 Diş döneminde terleme görülüyormuş sanırım öyle okumuştum belki ondandır diyorum çünkü doktora sordum iç açıcı birşey duymadım normal dedi
_ipekk18 Familyboy öyle yapıyorum zaten genelde yan yatırmaya çalışıyorum ozaman terlemiyor Uzun kollu pijama takımı giydiriyorum yine terliyor bazen zıbınla yatırıyorum yine terliyor bez koyuyorum yine terliyor 🤷♀️😔anla.adm doktor cereyanda kalmadığı sürece hasta olmaz dedi🤷♀️ çocuk bu terler dedi fizyolojik bir durum dedi ama nebilim ya
_ipekk18 Eflin-Eda zıbınla yattığı halde terliyor canım bende uzun kollu ince pijama takımı giyiyorum terletmeyen kumaş ama yinede terliyor anlamı değilim 🤷♀️
Eflin-Eda _ipekk18 muslin bezleri ve ondan üretilen takımlar terlememesi ve usumemesi için zaten canım giydirdigimz zibinlar bile nekdar da olsa pamuklu evinde sıcaksa çok normal benm evim felaket sıcak oluyor tüm gün zibinla duruyor mesla ve hareket halinde hep yeri geliyor muslin tulumuyla tuttuğum oluyor terlemsin diye yoksa diğer türlü sirtina bez filan koymak zorunda kalıyorum. Bide aşırı terleyen bebekleri de bı araştır istersen bı yazi okumuştum tam hatırlamıyorum belirtilerle ilgili doktora gözükmesi gerekir filan diyordu
Eflin-Eda Mevaaah e bebekten almıştım canım rahatız valla hiç üstünü örtme derdim olmuyor yada usucek kaygım bide bzm ev sıcak oluyor sabah güneşi akşam güneşi ikisi tüm gün evi pişiriyor. Dönmeye başladığı için gece benimkindede durmuyordu pike ayrı kendi ayrı yerde tulumdan beri rahatım ne terliyor nede üşüyor. İnşallah sizede faydası olur🤲🏻
Eflin-Eda _ipekk18 iyi bari ciddi bir durum olmasında canım ben ozmnlar e bebekten almıştım 3aylikti yazın giydiririm diye tamda isabet oldu alırsan inşallah fayda eder sende rahatlarsın umarım. Birde yatağıni filanda kontrol et başka bir yerde yatırdığında da terliyormu canım yatakların kimileri yazlık kışlık diye ters çevirebiliyorsun
_ipekk18 Eflin-Eda benimki sallarken de terlio emerkende terlio her yerde terlio bir gündüzleri çok değil Gece özellikle daha çok terliyo bakaym bari e bebeğe 🌸 sağol canım
Eflin-Eda _ipekk18 gece eve günün sıcaklığı düşüyorsa canım oyuzdendir inşallah çözüm olur rahat eder bebiş de. Sağlıkla büyüsün inşallah 🤲🏻