Gizemer Bende sizin gibi götürdüm sürekli lavmana yolluyorlar bebegi bu da sağlıklı değil sonradan onlarin kaka düzeni oturuyor 10 günr kadar yapmamasi normal benimki de üç dört günde bir yapiyordu simdi her güne düştü kabız degilse akışına bırakın bebeği onun bağırsakları duruma alıştıkça düzene girer