Herkese teşekkür ederim fikirleriniz için şimdi geldim doktordan korkma terlemeye baglı dedi kuru tutmaya calıs ıslak kalmasın dedi. İki krem verdi sudo kullan dedi bir hafta bir kremi kullanıcam verdiği hepinize sevgiler kızlar umarım geçer hepimize geçmiş olsun