Benim kızım 1 yaşında bende bıraktırırım filan diyordum aöa şimdi kıyamıyorum gündüz daha kısa emiyor hemen dikkati dağılıyor veya ısırıyor Gece daha verimli geçiyor bizim için bende anne süt faydalıdır diye elleşmiyorum uzun ve düzgün emiyor çünkü gündüz bölük pörçük iki Fırt çekip bıraktığı oluyor