Hanımlar merhaba, bezi bırakma sürecimizde 7.gündeyiz. Ancak oğlum çişini sürekli tutuyor. Yani aslında normalde de çok bez değiştiren bir çocuk değildi ancak günde en fazla 4defa çiş yapıyor. Geldiyse de sıkıştırıyor en son dayanamayacağında tuvalete oturuyor. Daha önce aynı sorunla karşılaşan var mı? Nasıl aştınız acaba?