Uykusuzhayat Kızlar 2.5 yaşındaki oğlum koltukta uyurken yere düştü kolunun üstüne doğru yerinde bir dakika durmayan çocuğum oturduğu yerden kalkmak istemiyor yürürken o tarafın omzu düşük kolu sabit aşağıda hiç kaldırmıyor oynatmıyor bugün röntgen çekildi kırıkçıkık yok dendi ama niye böyle canı yanıyor 3 gün de geçti düşeli yatarken dört dönen çocuk düştükten sonra yattığı şekilde uyanıyor kendi de kalkmıyor biz kucaklayıp salona alıyoruz napmam lazım çok üzülüyorum:(
agns Uykusuzhayat geçmiş olsun aynısı geldi başıma acile götürdük hemen film çekilirken yerine oturmuştu çıkmamışsa ezilmiştir sabunlar masaj yapın duşta
gzm_42 Uykusuzhayat canım çıkığı Doktorlar bilemez benimde geçen sene başıma geldi söylemesi ayıp büyük kaydıraklar dan kayarken önümde ablam vardı ablama çarptım ve bileğim bükülür gibi oldu o an basamadim neyse topalliya topalliya arabaya bindim eve gldik yattık ama gece öyle bı sancı girdi ki develenemiyorum sabah oldu imkanı yok ayağımı basamiyorum meğerse ayağım çıkmış hemen cikikci bulduk gittik kadın oturttu ayağımı sonra oymuş geçti gitti elhamdülillah belki sizinkide çıkmış olabilir o çok zor olur
Zhnce Uykusuzhayat tam olarak aynı durumu yaşadık ama bizdeki fark rontgende köprücük kemiğinin kırık olduğunu öğrendik 3 gün geçmiş bence bi tekrar gidin rontgen çektirin doktora söyleyin muhtemelen krem vs verir
burjuvaanne Uykusuzhayat bebek kirigi diyorlar bizim bildigimiz kiriklar degil ama zedelenme icin kullaniyorlar bu tabiri bazen röntgende bile zor gorunuyormus . Tekrar tekrar çekiyorlar Aslinda 1 hafta falan sabit tutulmasi gerek aparatlar var da nasil yapcaniz bilmiyorum gecmis olsun 🧿
agns Uykusuzhayat ah yavrum benim ezilmiş baya bi kaç güne iyi olur inşallah merhem falan ovulsa aslında çok iyi gelir Allah beterinden korusun kuzum bayram üstü kötü olmuş
Laydaren gzm_42 Ben mi anlayamadım acaba, Çıkığı doktor bilmez, çıkıkçı( o da kimse artık ) o mu bilebilir. Çok ilginç geldi düşünceniz. Çıkık net bir şekilde röntgende görünen bir şey. Yanlış yönlendirmeyin lütfen, özellikle sağlık konularında.
gzm_42 Laydaren evet tabiki bilemiyor canım eşimin kuzenin çocuğu sandalyeden düştü kaç doktora götürdüler röntgen o bu derken hicbsy çıkmadı ama cikikciya gittiler hemen hallettiler geçti ama kırık olsa ztn doktor bilir bunu röntgenle genede bsy diyemem benimki yonlendirme değil söyledim sadece tabiki sağlık çok önemli bir şey beyin tümör ameliyatı oldum akromegali hastasıyım ayrıca tabikide sağlığın ne olduğunu biliyorum Allahım kimsenin başına vermesin sadece söyledim ben ha benim ynlsim varsa af ola kötü niyetle demek istemedim heleki bır yavru için asla Allah korusun
uccocukluanne rontgende çıkmadiysa kirik cikik yoktur muhtemelen gozlenememis de olabilir agrisi varsa tekrar rontgen cektirebilirsiniz ama çıkıkci aramayin lutfen 😊🙏
Laydaren agns hadi çıkıkçı akla gelmiş ( tekrar ediyorum, çıkıkçı da kimse artık ) ama Dr anlamaz ne 🤦🏻♀️Benim de anneannem oğlumu 4. Ayında ek gıdaya başlatmak istediğinde ‘o doktor erkek değil mi ne çocuğu bakmış da karar vermiş Allah allah’ diye biraz söylenmişti. O geldi aklıma :)
gzm_42 Laydaren cikikci insan canım ne olmasını bekliyorsun bazen emin olun herşey doktor olmuyor çünkü çok kez şahit olduğum için diyorum bizzat kendim bileğimi cikarttigimda gittiğimde basamiyordum kadın ayağımı yaptı ve ordan yürüyerek çıktım ben ztn doktorlara bsy demiyorum Allah onları başımızdan eksik etmesin ama ben sadece bildiğimi soyledim bu kadar
Elmassss Uykusuzhayat benim kızımda aynı şekilde düştü röntgen çekildi kırık çıkık yok denildi ama öyle ağlıyordu ki hiç susmadan bizde çıkıkciya gittik ve çıkık varmış takıldıktan sonra eski hâline döndü ağlaması durdu eğer sizin çıkık olsa hiç susmadan ağlar muhtemelen incimistir
gzm_42 Elmassss bende cikikci demiştim canım ama benimle alay eder gibi yazmışlar üzüldüm açıkçası ama gerçekten cikikcinin faydası oluyor
Elmassss gzm_42 bazen insanlar bilmeyebiliyor batıl inanç yada koca karı işi gibi geliyor ama değil işte kirikla çıkık çok farklı bir şey kendimde doktorum ve ne olduğunu biliyorum tâbi ki kırık olsa direk belli oluyor ama çıkık asla filmde belli olmaz başıma da geldi kızımda yaşadım bu durumu sizde üzülmeyin bosverin
gzm_42 Elmassss evet canım işte benimde demek istediğim bu soyleyeceklerime tercüman oldun Allah razı olsun ben doktorları asla kötülemem Allah sizleri başımızdan eksik etmesin ama doktorlar çıkığı bilemedikleri için dedim ama çıkık diyince alay söz konusu olur gibi oldu ama ne diyelim onlarda belki sizin dediğiniz gibi batıl inanç sanmış olabilirler 🥰
Deletedmom737383 gzm_42 Kardeşim de aynı şeyi yaşadık ne röntgen ne film hiç birinde doktor anlamadı babannem çıkıkçı dedi durdu pek bilgimiz yoktu garipsemiştik ve kardeşim günlerce ağladııııı kucağımda merdivenlerden düştük ona bir şey olmasın diye elim kolunun arasında kaldı o an ne olduysa kolu çıktı. İyi ki de getirmiş babannem şuan kardeşim 20 yaşında polisliği kazandı belki de sırf bir doktor hiç birşey göremedi diye hayatı boyunca bu mesleğe sahip olamayacaktı.