bebeğim 40 günlük şu son 1 haftadır beni emmeye başladı bir ay boyunca sağıp öyle verdim sütümü. Malum sağmakta bebeğin çekmesi gibi çekmediği için sütüm fazla artmadı. Mama+anne sütü veriyorum. İnstagramda gördüm bestlak damlayı kullanınız var mı. Alsam boşuna almış olur muyum