Nursabah Merhaba anneler, kızım 35 haftalıkken doğdu, şuan iki aylık doktor bıngıldağın erken kapanacağını söyledi, aylık kontrol yapılacakmış. Bu durumu yasaya var mı? Benim ne yapmam gerekiyor çok korkuyorum.
annediyebiri Nursabah benim bebeğime de kalça ultrasonu için gittiğimizde çok küçük erken kapanabilir dedi doktor 5 aylıkken kapandı Yinede beyin cerrahına götürün dedi beyin cerrahı büyümesine bakılsın dedi bir sorun görmedi
Familyboy Nursabah bebeğiniz kaç aylık ilk 6 ay kapanması iyi değildir beyin gelişimi için çok erken kapanması iyi olmazmış çünkü ayına göre konuşmak daha doğru olur
Nursabah annediyebiri bana aylık takip verdi, kontrol ettiğinde büyüklüğü 1,5 di bugün sağlık ocağında 1,1 dediler. 10 günde bı kadar çabuk küçülmüş. İnan ne yapacağımı şaşırdım.
annediyebiri Nursabah burdan okumuştum 3 aydan önce kapanmazsa sorun olmuyormuş ki benim bebeğimin 4 aylıkken kapandı gibi birşey oldu ama doktor eliyle baktı çok minik açıklık kalmış dedi 5. Ay tamamen kapanmış. Belki minik bir açıklıkla büyümeye devam edecek başı. D vitaminini 2 güne bir ver dedi doktor bıngıldağı küçük çabuk kapanmasın kemikleşmesin hemen dedi. Bebeğinizin bası kaç cm
Familyboy Nursabah d vitamini kullanman lazım kullanıyor musun o erken kapanmayı önlüyor sağlık ocağının dediğine çok kanma yaniltabiliyor bazen doktorunun dediği daha doğru olur sen üstüne düş mutlaka durdukça küçülmesi iyi değil özellikle ilk 6 ay d vitamini hergün kullan günde 1 sefer
Nursabah annediyebiri 33 cm doğdu şuan 36 cm. Bana D vitamini ile ilgili bir şey söylemedi ya. İnşallah ay sonu kontrole gittimde birşeyler yapar
Familyboy annediyebiri aslında sizinde çok erken kapanmış beyin gelişimi için erken kapanmaması gerekir d vitaminini günlük de verebilirdin 2 gün ne alâka saçmalamış doktor
annediyebiri Familyboy çocuk beyin cerrahına götürdüm kapanabilir dedi d vitamini konusunda 3 doktorla görüştüm biri tamamen kes dedi biri iki güne bir ver şişe bitince verme dedi diğer doktor alakası yok kesme dedi Ama ben 2 güne bir vermeyi tercih ettim çünkü eksik oluncada kapanıyormuş. Ben elleyince bıngıldağı kapanmış diyordum ama doktor minik açık diyordu