talula normal değil. Erkek kardeşim ergendi bir kaç yıl önce. Çene altı sakal bıyık bıraktı hala var. Kızlarla uğraşamam çok nazlılar demişti bana da ama tiksiniyorum demedi evlilik düşünüyor yani ilerisi için. Asla da ne benim ne annemin kıyafetlerini giymedi bırak giymeyi eline bile almazdı. Cilt bakımını tıraş olursa berber ne yaparsa o, kendi kaş bıyık asla aldırmaz. Eşimle de o yaşlarda tanıştık aynı eşim de erkek kardeşim gibiydi o dönemler. Bence tercihini yapmış gibi