Bulet94 benim bebeğim şuan 6 aylık. 5 aylıkken gittiğimizde doktoru aynı şeyleri söylemişti. Yalnızca anne sütüyle besleniyor. Sütümü sağıp yeterli mi diye baktık ve gayet yeterli olduğunu öğrendik. Doktorum da emzirme zamanlarında değişiklik yapmamı söyledi. Aynı zamanda 5,5 aylıkken ek gıdaya geçmemi önerdi