Aselbusraa merhaba öncelikle çok geçmiş olsun bizde daha yeni covid atlattık kızım henüz 14 aylık korkunuzu endişenizi anlayabiliyorum fakat onlar çok güçlüler herhangi bir ilaç vermiyorlar ateş yaparsa calpol verin sık sık ateşini kontrol edin ılık bezlerle eklem yerlerini silin emiyorsa bol bol emzirin yemek yemek istemeyebilir istah gidiyo çünkü yemesi için ısrarcı olmayın kusma yapabilir gün içinde yine bir dilim de olsa portakal falan vitamin olucak meyve yedirin yoğurt yedirin öksürük yaparsa doktorunuza danışın bize doktorumuz öyle söylemişti öksürük yaparsa getirin diye maksimum 3 güne toparlar biz 2 günde atlattık şükürler olsun ki eminim sizde atlaticaksiniz sakin olun artık eskisi gibi etkisi kalmadı virüsün tekrar çok geçmiş olsun