Mlk16 18 niaan doğumluyuz. 2 gün önce gastroenteroloji uzmanına sordum. Eğer sabaha kadar hiç uyanmıyorsa 1 kez uyandır emzir yeter dedi. Ama kendi uyanıyor. Şu an 2.emzirmeyi yapıyorum mesela. 4-5 saat uyuması normal. Gündüz de 3-4 saatte bir besle, 2 saat artık çok sık olur dedi