sevcan merhaba kızım 4 aylık bgn alı oldu sağlık ocağında hemşire kan damlası verdı.gunde 5 damla bu ayds başlanıomus kakasınn rengı değişr kabızlık yapar dedı. ınt arastrdım kabız yapıomus huyu degısıomus. huzursuz oluımus bırsuru sey okudum. doktora kontrole gtmeden vermym dıorum. kullanan varsa yardımcı olablırmı? şimdiden teşekkürler.
deletedmom4842 sevcan Ben kullanıyorum sadece kakasının rengi değişiyor kabızlık yapmadı günde 2 3 kez rahat yapıyor huysuz da değil. Ama her bebekte aynı etkiyi verir mi bilmiyorum
sevcan evet kakasının rengı değişrmiş öle soledı hemsıre. ınt okdr cok olumsuz yorum varkı bıde sağlık ocagnda verdıgnde paraben varmıs doktorumz yazsn dıyor. en ıyısı doktora gttgmde bı sormak sanırım. aklım takıldı.çok teşekkür ederım cvp verdiğinz için. ☺️