Sedaekrem Kızlar vergıyı 6 ayda bır oduyoruz dıye bılıyorum ne kadar oduyorsunuz ılk kez uzwrıme araba alan arkadasşar vergılerı
_YanakReisinAnnesii Sedaekrem bildiğim kadarıyla araç modeline göre falan değişiyor vergi ücretleri , ama zamanı 6 ay da bir hepsinin
Laydaren Sedaekrem Verginizi 2 taksit yaptıkları için evet 6 ayda bir ödüyorsunuz. Vergi ücreti arabanızın yaşına, değerine, motor hacmine göre değişiyor. Tamamen arabanıza bağlı bir durum.
Laydaren Sedaekrem evet yalnızca 2. 6 ayda bir oluyor. Fazlasını yapmıyorlar diye biliyorum. Daha önce vergi taksitlendirme diye bir şey duydum aslında ama inanın hiç emin değilim. Eğer olmaz ise kredi kartına tek çekim yapıp daha sonra kartınızı taksitlendirebilirsiniz.
Nltka Kredi kartına çektirip daha sonra kredi kartından taksit yaptıranlar oluyormuş . Benimde arabam var üzerime Temmuz ve Ocak dönemi ödüyorum