Oğlum 1 yaşında hiç yastık kullanmadım beşiği reflü beşiğiydi ilk aylar bas tarafını kaldırıyordum sadece sürekli kafasını bi sağa bi sola yatırın doktor kontrolune giderseniz zaten o söyler muhtemelen ama soylemezse sorun siz farketmesrnizde onlar daha iyi anlıyor kafasında yamukluk varmı yokmu bizim bi kontrolde mesela o ay sola fazla yatırmışım söylemişti sağ tarafa yatırdım 1 hafta şuan hiçbir problemi yok