Lezginka Selamlar, Bu ana kadar mama meme şeklinde gittik ancak son 3 4 gündür memeyi ısırıyor ve Emmiyor neden olabilir? Çözümü tavsiyesi nedenini bilen var mı, ne yapayım ben? 😔
eylul19 Lezginka ısırıyorsa dıs lerı yuzundendır yenı dıs cıkarıyordur .bazen ısteksız olabılıyorlar o donemde sut ıcınde .yada adet donemındeysenız o da etkılıyo tadı degıstıgı ıcın emmek ıstemıyolar
Nohutannesi Lezginka sıcaktadır bence. 12. Ay pek meme reddinin biberonla emzikle olacağı bir ay degil çünkü.
sinanurknby Lezginka Diş çıkarıyor sanırım şuan aynı şeyleri yaşıyorum sizinle birebir. Sizin düzeldi mi