Kizlar bir süredir geçmeyen bı alerji yaşadığımı sanıyordum alerji uzmanına gittim ve alerji olmadığını öğrendim şimdi değerlerim yavaş yavaş çıkmaya başlamış ıge 130 CRP ise 20,70 bu ikisi şuan referans dışı olan ikiside yüksek bunu bana yorumlarsanız sevinirim 15 güne çıkacak tahlillerimde var