Emel16 Kızlar merhaba 2 aylık bir kızım var emiyor mana da alıyor , dişimde çürük var iki gündür ağrı yapıyor , emzirirken çekme veya dolgu yaptırılır mı ? Yaptıran var mı? Bebeğe bir zararı olur mu?
Meryemmtemev Emel16 ben kanal tedavisi artı dolgu yaptırdım sadece ilk tesavide anestezi ignesi vıruyor emzirebklrsn ama şçin rahat etmezse sag dök dedi bende tedaviden snra 4 saat emzirmedim sonra sagdım döktüm sütümü daha snra emzirdm 3 seans gttm diger 2 sinde zaten igne vurmadan halledyor
NurDemir 2 defa kanal yaptırdım canım.İlkinde doktorum 4 saat emzirme,4 saatin sonunda sağıp dök demişti öyle yaptım.İkinci gittiğim doktor birşey olmaz emzirebilirsin dedi.